hirdetés
Bulvár

Az Instagram legnépszerűbb tojása egy mentális egészségről szóló reklám része volt

Mostanra kiderült, hogy az Instagram legtöbb lájkját összegyűjtött – egy tojásról készült – képe voltaképpen egy, a mentális egészséggel kapcsolatosan indított reklámkampány része volt. Az Eugene nevű tojás titkára akkor derült fény, amikor az „nem bírta tovább a nagy figyelmet”, és „összetört”.

Az Instagram legnépszerűbb tojása egy mentális egészségről szóló reklám része volt
hirdetés

Az Instagramon hihetetlen népszerűségnek örvendő tojás, Eugene egy újabb bejegyzés szerint „összetört” a rá irányuló sok-sok figyelem nyomása alatt. A fotót kísérő szövegben egyúttal arra hívták fel a figyelmet, hogy „a törött tojás példáján okulva” forduljanak segítségért azok, akiknek túl sok nyomással jár az őket érő figyelem.

A januárban közzétett eredeti fotót a tojásról a BBC szerint több mint 52 millióan lájkolták mostanra, s már akkor is különösen népszerű volt, amikor először megjelent a közösségi képmegosztó oldalon. A bejegyzés mellett akkor az a szöveg állt:

„Döntsünk megy együtt egy világrekordot azzal, s hozzuk létre az Intagram legtöbbet lájkolt posztját. Döntsük meg a jelenlegi rekordot (18 millió), amelyet Kylie Jenner tart. Sikerülni fog”.

Mindezek után Eugene-nek, a tojásnak csupán kilenc napjába telt, hogy megdöntse a televíziós sztár a kislányával együtt készített fotójának rekordját. Január negyedike óta eztán összesen hat kép készült a tojásról, amelyek mindegyikén más-más mértékű sérülést lehetett látni. A legutóbb megjelent videóban pedig arra ösztönzik az embereket, hogy bővebb információért látogassanak el a talkingegg.info oldalra.

hirdetés

Utóbbi honlapon egy lista található a különböző országokról, ahol egyúttal elérhetőek az ott igénybe vehető mentálhigiénés szolgáltatások is.

Többen előzőleg azt feltételezték, hogy a hirtelen nagy népszerűségre szert tett tojás mögött egy nagyvállalat állhat, ám később Chris Godfrey reklámszakértő és két társa azt állították, ők eszelték ki a tojás népszerűsítését – nem is elsősorban azért, hogy reklámozzanak valamit, hanem azért, hogy a lehető legtöbb lájkot gyűjtsék.

Most, hogy több mint 10 millió követője van, a tojás már kifejezetten alkalmas sok ember elérésére is, vagyis hatékonyan lehet a segítségével reklámozni. Az egyelőre nem ismert, hogy a mostani kampányért fizettek-e a tojás megálmodóinak, ahogyan az sem, hogy a jövőben Eugene mást is reklámozhat-e majd.

hirdetés

hirdetés

További híreink
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés