Belföld

Nem ment minden flottul a KRÉTA-rendszerben az első általános iskolai digitális tanítási napon

Több helyen is arról írtak hétfőn, hogy az általános iskolák első digitális oktatási napján kisebb-nagyobb nehézségekkel kerültek szembe azok, akik a KRÉTA-rendszert igyekeztek használni.

Nem ment minden flottul a KRÉTA-rendszerben az első általános iskolai digitális tanítási napon
hirdetés

Mások mellett az Eduline.hu is arról számolt be hétfőn, hogy nem mindenhol bírta a terhelést a Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer – amelyre közismertebb nevén a legtöbben csak KRÉTA-ként hivatkoznak a mindennapokban.

A portál több visszajelzés alapján azt írta, hogy reggel akadozott, vagy akár egyáltalán be sem töltött a rendszer. Ez persze nem mindenhol volt így, mert megint mások esetében zavartalanul indult el a hétfői digitális oktatási nap.

Az Eduline felidézi, hogy a kormány nyári nyilatkozatában kifejezte a szándékát, miszerint szeretne felkészülni a koronavírus járvány következő hullámára, melynek keretében megkezdődött a KRÉTA integrált részét képező Digitális Kollaborációs Tér modul (DKT) fejlesztése is.

A fejlesztés azóta megtörtént. A rendszer több milliárd forintos keretből fejlődött, valamint az úgynevezett Digitális Kollaborációs Térrel is kiegészült.


hirdetés

További híreink
hirdetés